Időtartam:
20 / 40 / 60 óra
Vezetői kompetenciák fejlesztése
A képzés célja:
A képzés során számba vesszük az alapvető vezetői feladatokat. Meghatározzuk mitől jó egy vezető.
A résztvevők elsajátítják a stratégiai gondolkodás, a tervezés, a szervezés, a vezetés módszertani eszköztárát.
Megtanulják a delegálás, a motiválás, a számonkérés, az asszertivitás technikáinak hatékony alkalmazását.
A program fejleszti a résztvevők vezetési, döntéshozatali és szervezési kompetenciáit.
Kinek ajánljuk ezt a képzést?
A képzés célcsoportjának tekinthetők mindazok – nemre, korra és iskolai végzettségre való tekintet nélkül – akik fejleszteni szeretnék vezetői kompetenciákat.
Milyen készségek elsajátításában és fejlesztésében segít ez a képzés?
Vezetői kompetenciák
Személyes kompetenciák:
- felelősségtudat
- megbízhatóság
- önállóság
- tájékozottság
- ismeretek helyén való alkalmazása
Módszerkompetenciák:
- áttekintő képesség
- helyzet felismerő képesség
- felfogó képesség
- következtetési képesség
- lényegfelismerés
- logikus gondolkodás
- probléma feltárás, - elemzés, - értékelés, - rendszerezés
Társas kompetenciák:
- kapcsolatteremtés
- fogalmazás készség
- meggyőzőkészség
- érvelési készség
- határozottság
- kifogáskezelés
A jelentkezés feltételei
Ez a képzésünk nincs semmilyen iskolai végzettséghez vagy kötve.
Ezeket a témaköröket érinti a képzés:
- Ki a vezető?
- Melyek a vezető legfontosabb ismérvei?
- Mitől vezető a vezető?
- Mitől jó vezető a vezető?
- A vállalati kultúra fogalma és szerepe
- Leader, vagy menedzser?
- Tévhitek a vezetésről
- Vezetői feladatok definiálása
- Vezeti kompetenciák definiálása (kommunikáció, delegálás, stratégiai gondolkodás, célközpontúság, kitartás, számonkérés stb.)
- A vezetői bizalom, a hitelesség kérdésköre
- A stratégiai gondolkodás szükségessége
- Célkitűzés és pontos elvárások megfogalmazása
- A munkatársak fejlesztésének lépései
- A munkatársak elkötelezettségének, önbizalmának és kompetenciájának növelése
- Demotivációs tényezők
- A teljesítményértékelés szempontjai
- Hatékony döntési folyamat
- A delegálás helyes módja
- A hatékony megbeszélés levezetésének szabályai
- Hatékony időgazdálkodás
- Hatékony konfliktusmenedzsment
Képzés végén kiállított tanúsítványok:
A képzés végén tanúsítványt állítunk ki azok számára, akik nem lépték túl a megengedett hiányzást.
Mi történik ha nem tud minden órán jelen lenni?
A képzési órák 20%-áról lehet hiányozni.
Belső képzés:
Külső képzés:
A képzéseinket egyedi igények alapján alakítani tudjuk és új, tömbösített képzési programok létrehozására is van lehetőség. Kérjük, vegyék fel velünk e-mailben a kapcsolatot!
Ezen a linken elérhető a VALI rendszerben is a képzésünk.