Eredményes partnerkommunikáció

A képzés célja:

A munka-, partner- és ügyfélkapcsolatok hatékonyságának fejlesztése különböző kommunikációs technikák megismerésével, készség szintű elsajátításával.

Kinek ajánljuk ezt a képzést?

Felnőttek, akiknek a munkájukhoz jó kommunikációs készségek szükségesek.

Milyen készségek elsajátításában és fejlesztésében segít ez a képzés?

A képzésben résztvevő képes lesz

  • a non-verbális kommunikációs technikák alkalmazására,
  • a verbális kommunikációs technikák használatára,
  • alkalmazni a különböző tárgyalási technikákat,
  • alapszinten használni az informatikai prezentációs ismereteket.

A jelentkezés feltételei

Ez a képzésünk nincs semmilyen iskolai végzettséghez vagy kötve.

Ezeket a témaköröket érinti a képzés:

  • A non-verbális kommunikáció szabályai, felismerése, tudatos alkalmazása: megjelenés, testbeszéd, szemkontaktus, hangszín, gesztikuláció, árulkodó jelek, stb.
  • A szóbeli kommunikáció formái, az egyes szerepekben elsajátítható kommunikációs stratégia és technika: beszédstílus, választékosság, érthetőség, stb.
  • A verbális és non-verbális kommunikáció összhangjának felismerése.
  • Tárgyalási technikák lépésről-lépésre: irányítás, célmeghatározás, egyetértések megszerzése, bizalomfelkeltés, kérdések szerepe, módja, érvelés, ellenérvek, kifogások kezelése, lezárás.
  • A prezentációs technikák alkalmazása az üzleti cél érdekében: prezentációs programok, a prezentáció helye, ideje és hossza, előadásmód, szemléltetési szabályok, felkészülés a prezentációra.

Képzés végén kiállított tanúsítványok:

A képzés végén tanúsítványt állítunk ki azok számára, akik nem lépték túl a megengedett hiányzást.

Mi történik ha nem tud minden órán jelen lenni?

A képzési órák 20%-áról lehet hiányozni.

 

A képzéseinket egyedi igények alapján alakítani tudjuk és új, tömbösített képzési programok létrehozására is van lehetőség. Kérjük, vegyék fel velünk e-mailben a kapcsolatot! 

Kapcsolódó képzések

Adatbáziskezelés

Asszertív kommunikáció

Csapatépítés

Együttműködési technikák fejlesztése

E-kereskedelem és webshop kezelés

Általános és munkahelyi elsősegélynyújtó tanfolyam

Érdekérvényesítési attitűd és alapkompetenciák

Excel kezelés középfokon

Felhőalapú megoldások

Gondolkodásfejlesztési technikák

Hatékony időgazdálkodás

Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

Idegen nyelvi kommunikációs készségek

Informatikai alapismeretek

Környezettudatos gondolkodás és fenntartható fejlődés

Motiválás

Prezentációs készségek fejlesztése

Problémamegoldás és döntéshozatal

Projektmenedzsment tréning

Stressz- és konfliktuskezelés

Személyiségfejlesztés

Vezetői kompetenciák fejlesztése

Nyelvi képzés