Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

A képzés célja:

A képzésben résztvevők számára a képzés végére az üzleti eredmények eléréséhez szükséges front office munkatársak elsajátítják az eredményes, hatékony kommunikáció eszközeit, képesek lesznek saját érzelmeik kifejezésére, mások érzelmeinek felismerésére, továbbá az egyéni felelősségvállalásra. Fejlődik empatikus érzékük, és ez által képesek jobban megérteni mások viselkedésének indítékait.

Kinek ajánljuk ezt a képzést?

Felnőttek, akiknek a munkájukhoz jó kommunikációs készségek szükségesek.

Milyen készségek elsajátításában és fejlesztésében segít ez a képzés?

  • A képzésben résztvevő a képzés végére ismeri a kommunikációs készségeket; Attitűd és pozicionálás; Rögtönzés, spontaneitás;
  • Válságkommunikáció
  • A képzésben résztvevő a képzés végére ismeri az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását
  • A képzésben résztvevő a képzés végére képes a verbális és non-verbális kommunikáció összehangolására
  • A képzésben résztvevő a képzés végére technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén

A jelentkezés feltételei

Ez a képzésünk nincs semmilyen iskolai végzettséghez vagy kötve.

Ezeket a témaköröket érinti a képzés:

  • Az üzleti kommunikáció: A résztvevő kommunikációs feladatai; kommunikációs feladatok megoldási lehetőségei és eszközei; Kommunikációs hatások tudatosítása; Önismeret és kommunikáció
  • Alapvető kommunikációs technikák: Empátiakeltés; Aktív figyelem; Kérdezéstechnika szerepei; Udvarias, határozott és hatékony kommunikáció; telefonos kommunikáció szabályai, e-mail szabályok az üzleti életben Non-verbális kommunikáció szerepe; a verbális és non-verbális eszköztár és az eszközök tudatos alkalmazása; Személyes kommunikáció hatékonyságát javító-és gátló tényezők; kommunikációs zavarok és feloldásuk;
  • Megterhelő kommunikációs helyzetek; Verbális támadások kivédése; „NEM”-et kell mondani; bírálat kommunikálása; Érzelmek, erős indulatok kezelése

Képzés végén kiállított tanúsítványok:

A képzés végén tanúsítványt állítunk ki azok számára, akik nem lépték túl a megengedett hiányzást.

Mi történik ha nem tud minden órán jelen lenni?

A képzési órák 20%-áról lehet hiányozni.

 

A képzéseinket egyedi igények alapján alakítani tudjuk és új, tömbösített képzési programok létrehozására is van lehetőség. Kérjük, vegyék fel velünk e-mailben a kapcsolatot! 

 

Ezen a linken elérhető a VALI rendszerben is a képzésünk.

Kapcsolódó képzések

Adatbáziskezelés

Asszertív kommunikáció

Csapatépítés

Együttműködési technikák fejlesztése

E-kereskedelem és webshop kezelés

Általános és munkahelyi elsősegélynyújtó tanfolyam

Érdekérvényesítési attitűd és alapkompetenciák

Eredményes partnerkommunikáció

Excel kezelés középfokon

Felhőalapú megoldások

Gondolkodásfejlesztési technikák

Hatékony időgazdálkodás

Idegen nyelvi kommunikációs készségek

Informatikai alapismeretek

Környezettudatos gondolkodás és fenntartható fejlődés

Motiválás

Prezentációs készségek fejlesztése

Problémamegoldás és döntéshozatal

Projektmenedzsment tréning

Stressz- és konfliktuskezelés

Személyiségfejlesztés

Vezetői kompetenciák fejlesztése

Nyelvi képzés