Együttműködési technikák fejlesztése

A képzés célja:

A képzésben résztvevő felkészítése az alábbi kompetenciák elsajátítására ellátására: A képzésben résztvevő a képzés végére ismeri az együttműködést gátló tényezőket. A képzésben résztvevő a képzés végére ismeri önmaga szerepét a csoportban, A képzésben résztvevő a képzés végére ismeri versengési szintjét, a kooperatív technikákat; a csoportműködés alapjait, a nyerő-nyerő helyzetek kialakítását, az asszertivitás technikáit, konfliktuskezelési technikákat.

Kinek ajánljuk ezt a képzést?

Mindazok számára, akiknek fontos a munkájuk során az együttműködés.

Milyen készségek elsajátításában és fejlesztésében segít ez a képzés?

  • A képzésben résztvevő a képzés végére alapvető szinten ismeri az együttműködést gátló tényezőket. 
  • A képzésben résztvevő a képzés végére megismeri önmaga szerepét a csoportban
  • A képzésben résztvevő a képzés végére megismeri versengési szintjét
  • Elsajátítja a kooperatív technikákat alapismeret szinten
  • Elsajátítja a csoportműködés alapjait
  • Elsajátítja a nyerő-nyerő helyzetek kialakítást ismeret szinten
  • Megismeri az asszertivitás technikáit alapszinten
  • Elsajátít alapvető konfliktuskezelési technikákat

A jelentkezés feltételei

Ez a képzésünk nincs semmilyen iskolai végzettséghez vagy kötve.

Ezeket a témaköröket érinti a képzés:

  • Együttműködés a csoportban
  • Mennyire versengő az egyén felmérés
  • Egyén-egyén együttműködés fejlesztése gyakorlatokon keresztül
  • Csoportdinamika szabályai, fejlődés törvényszerűségei
  • Csoport-csoport együttműködés
  • Konfliktusok kezelési technikák elsajátítása
  • Asszertivitás tréning
  • Empátia fejlesztése

Mi történik ha nem tud minden órán jelen lenni?

A képzési órák 20%-áról lehet hiányozni.

 

A képzéseinket egyedi igények alapján alakítani tudjuk és új, tömbösített képzési programok létrehozására is van lehetőség. Kérjük, vegyék fel velünk e-mailben a kapcsolatot!

 

Ezen a linken elérhető a VALI rendszerben is a képzésünk.

Kapcsolódó képzések

Adatbáziskezelés

Asszertív kommunikáció

Csapatépítés

E-kereskedelem és webshop kezelés

Általános és munkahelyi elsősegélynyújtó tanfolyam

Érdekérvényesítési attitűd és alapkompetenciák

Eredményes partnerkommunikáció

Excel kezelés középfokon

Felhőalapú megoldások

Gondolkodásfejlesztési technikák

Hatékony időgazdálkodás

Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok

Idegen nyelvi kommunikációs készségek

Informatikai alapismeretek

Környezettudatos gondolkodás és fenntartható fejlődés

Motiválás

Prezentációs készségek fejlesztése

Problémamegoldás és döntéshozatal

Projektmenedzsment tréning

Stressz- és konfliktuskezelés

Személyiségfejlesztés

Vezetői kompetenciák fejlesztése

Nyelvi képzés