Ügyfélszolgálatos-vevőszolgálati ügyintéző kompetenciafejlesztés (140 óra)
A képzés során megszerezhető kompetenciák
A képzésben résztvevő a képzés végére
- képes lesz mind a sérülések, mind a betegségek súlyossági értékelésére, ellátásuk fontossági sorrendjének megállapítására és alapszintű ellátásuk módjait is ismerni fogja.
- alapvető szinten ismeri a verbális és a non-verbális kommunikáció szabályait.
- ismeri az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását.
- technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.
- a döntéseket megfelelően elő tudja készíteni, a problémákat fel tudja tárni, összetevőire bontani, ezeket csoportosítani, rendszerezni, az információk rendszerezésével gyorsan, jó és egyértelmű döntéseket hozni és azokat tisztán, érvekkel alátámasztva kommunikálni.
- képes lesz egy operációs rendszer funkcióinak használatára (azaz
- fájlokat, mappákat létrehozni, elmenteni, rendezni, törölni).
- képes lesz egy kiválasztott szövegszerkesztő program funkcióinak használatára, azaz:
- szöveges dokumentumokat létrehozni, elmenteni különböző fájlformátumokban, szövegek bevitelére és formázására, szerkesztésére.
- képes lesz táblázatokat létrehozni és elmenteni különböző fájlformátumokban, sorokat, oszlopokat szerkeszteni, munkalapokat kezelni, egyszerű függvényeket alkalmazni.
- elsajátítja az IKT biztonság terével kapcsolatos kompetenciát.
- képes lesz a hardverek/perifériák csatlakoztatására, a digitális eszközön futó alkalmazások telepítésére, frissítésére, a digitális eszközön futó alkalmazások beállításainak ellenőrzésére.