Turizmus-vendéglátásban dolgozók kompetenciafejlesztése
Tanegységek |
Érdekérvényesítési attitűd és alapkompetenciák |
Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok |
Stressz- és konfliktuskezelés |
Idegen nyelvi kommunikációs készségek |
A képzés során megszerezhető kompetenciák
A képzésben résztvevő a képzés végére
- képes lesz a partner igényeinek, elvárásainak beazonosítására a megfelelő technika alkalmazásával, tudatosan kommunikálni, a partnert jobban megérteni.
- képes lesz a partner személyiségtípusához és igényeihez illesztett érveléstechnikát alkalmazni.
- alapvető szinten ismeri a verbális és a non-verbális kommunikáció szabályait.
- ismeri az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását.
- technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.
- megismeri a stressz alapvető folyamatát, fogalmait és képes stresszkezelő technikák alkalmazására.
- képes lesz a képzést megrendelő képzési célja szerinti idegen nyelvi szóbeli és írásbeli kommunikációs helyzetekben a képzést megrendelő szükségletei szerint helytállni.