Eladó, pénztáros munkatárs kompetenciafejlesztése (140 óra)
Tanegységek |
Általános és munkahelyi elsősegélynyújtó tanfolyam |
Asszertív kommunikáció |
Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok |
Stressz- és konfliktuskezelés |
A képzés során megszerezhető kompetenciák
A képzésben résztvevő a képzés végére
- képes lesz mind a sérülések, mind a betegségek súlyossági értékelésére, ellátásuk fontossági sorrendjének megállapítására és alapszintű ellátásuk módjait is ismerni fogja.
- képes a személyes jogok iránti nagyobb tudatosságra.
- az asszertív és nem asszertív, illetve passzív és agresszív viselkedésformák közötti a különbségtételre.
- alapvető szinten ismeri a verbális és a non-verbális kommunikáció szabályait.
- ismeri az üzenetalkotási- és átadási technikákat szóban és írásban; a választechnikák elsajátítását.
- technikákat sajátít el az attitűd és pozicionálás; rögtönzés, spontaneitás; válságkommunikáció terén.
- megismeri a stressz alapvető folyamatát, fogalmait és képes stresszkezelő technikák alkalmazására.
- képes lesz a képzést megrendelő képzési célja szerinti idegen nyelvi szóbeli és írásbeli kommunikációs helyzetekben a képzést megrendelő szükségletei szerint helytállni.