
Kinek ajánljuk ezt a képzést?
Bárki elkezdheti, aki szeretné a logisztikai területén való elhelyezkedéshez szükséges első lépést megtenni. A logisztika nagyon szerteágazó terület, de minden részében megtalálható a raktár, amely kiszolgálja a termelést, az elosztást, a kereskedelmet stb.
Követelmény a tanfolyam elkezdéséhez a legalapvetőbb számítógépkezelői ismeret. Az oktatás a beiratkozó számítógépén keresztül távolról történik, alapfeltétel a Windows operációs rendszer, átlagos sebességű Internet kapcsolat, mikrofon, hangszóró és webkamera, esetleg nyomtató.
Fontos dolog, hogy rendelkezz saját e-mail címmel.
Követelmény a tanfolyam elkezdéséhez a legalapvetőbb számítógépkezelői ismeret. Az oktatás a beiratkozó számítógépén keresztül távolról történik, alapfeltétel a Windows operációs rendszer, átlagos sebességű Internet kapcsolat, mikrofon, hangszóró és webkamera, esetleg nyomtató.
Fontos dolog, hogy rendelkezz saját e-mail címmel.
Amit elsajátítasz a modul végére:
A tanfolyam első részében (kb. 20 óra) megismerkedhetsz a raktárak felépítésének, működésének, jellemzőnek elméleti tananyagával, amit írásban kapsz meg. A továbblépéshez egy elméleti vizsgát kell tenned az Interneten keresztül, ami a tanfolyam folytatásának feltétele.
A tanfolyam további részében a raktári munkában az egyik általánosan használt ügyviteli szoftvert fogod megismerni. Képes leszel raktári műveletek adatainak rögzítésére, számlák, szállítólevelek, bevételi és kiadási bizonylatok, vonalkódok stb. készítésére.
A tanfolyam utolsó részében megismered a raktári adatokból összeállítható jelentések, leltári okmányok készítésének műveleteit is.
A tanfolyamot gyakorlati vizsgával zárjuk, amelynek során egy komplex raktári feladatot kell megoldanod megadott időtartam alatt.
A tanfolyam további részében a raktári munkában az egyik általánosan használt ügyviteli szoftvert fogod megismerni. Képes leszel raktári műveletek adatainak rögzítésére, számlák, szállítólevelek, bevételi és kiadási bizonylatok, vonalkódok stb. készítésére.
A tanfolyam utolsó részében megismered a raktári adatokból összeállítható jelentések, leltári okmányok készítésének műveleteit is.
A tanfolyamot gyakorlati vizsgával zárjuk, amelynek során egy komplex raktári feladatot kell megoldanod megadott időtartam alatt.
Képzési időbeosztás:
A modul négy hete a következő módon osztható fel:
1. hét
- a raktárkezeléshez szükséges elméleti ismeretek elektronikusan való megküldése (PDF formátumban)
- a www.zoom.com felületen online konzultáció kétszer, alkalmanként 1-1 órában
- a hét utolsó napján a www.redmenta.com felületen online vizsga, amely a tanfolyam folytatásának feltétele.
2–3. hét
- az ügyviteli szoftver telepítése a saját gépre (leírás és videófelvétel segítségével mindenki saját maga tudja elvégezni)
- minden hét első két napján új tananyag megküldése minta feladatokkal, videó magyarázattal.
- minden hét 3. napján a www.zoom.com felületen 2x1 órás online konzultáció
- a hét 4. napján gyakorló feladatok kiküldése E-mail-ben és azok önálló gyakorlása, és 16:00 – 17:00 között 1 órás online konzultáció a www.zoom.com felületen.
- a 2. hét 5. napján a két hét anyagából egy komplex feladat elküldése, aminek megoldását egy megadott határidőig kell E-mail-ben visszaküldeni.
4. hét
- az 1. napon jelentések és leltár készítésével kapcsolatos elméleti anyag megküldése, tanulmányozása majd online vizsga a www.redmenta.com oldalon
- a 2. napon a jelentések és a leltár készítésével kapcsolatos gyakorlati feladatok megoldásához szükséges videó megtekintése, majd gyakorlati feladatok megoldása.
- a 3. és 4. napon gyakorlati feladatok E-mail-ben való megküldése, megoldása, gyakorlás. Mindkét napon 1-1 óra online konzultáció a www.zoom.com felületen.
- 5. nap a tanfolyamzáró vizsga napja, amikor az összes addig tanult szoftverkezelési műveletet magába foglaló kb. 120 perces gyakorlati feladatot kell megoldani, a kidolgozott dokumentumokat és az adatbázist E-mail-ben kell elküldeni.
Mennyibe kerül a képzés?
149.000 forint + áfa